-
LIQUI MOLY Synthoil Longtime 0W-30 5L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 17 |
Dostępność | Duża dostępność 24 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420089770 |
Najnowszy w pełni syntetyczny olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do użytkowania przez cały rok. Szczególnie nadaje się do silników gdzie przewidziano wydłużony interwał wymiany. Połączenie niekonwencjonalnych w pełni syntetycznych baz olejowych z zaawansowanymi technologicznie dodatkami, gwarantuje niską lepkość. Wysoka stabilność oleju zapobiega tworzeniu się osadów, zmniejsza straty tarcia, zapewnia także optymalną ochronę przed zużyciem. Synthoil Longtime SAE 0W-30 jest zalecany do silników benzynowych i wysokoprężnych z katalizatorem i turbosprężarką
Właściwości:
- optymalne ciśnienie oleju w każdych warunkach pracy
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- najwyższa oszczędność paliwa
- szybka dostawa oleju w niskich temperaturach
- wysoka odporność na zużycie
- wysoka niezawodność smarowania
- wyjątkowo niskie straty spowodowane parowaniem
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- znakomita stabilność w wysokich temperaturach
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 0W-30 SAE J300
Gęstość 0,845 g / cm³ przy 15 ° C DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 60,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 11,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40 ° C (MRV) <= 60000 mPas ASTM D 4684
Lepkość w -35 ° C (CCS) <= 6200 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 178 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C> = 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -51 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 10,2% Metoda ASTM D 5800-08 b
Temperatura zapłonu 234 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 10,5 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 1,0 -1,6 g / 100g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L4,5 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SM ∙ API CF
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
BMW Longlife-98 ∙ MB 229.3 ∙ VW 502 00 ∙ VW 505 00
Obszary zastosowań:
Optymalny dla nowoczesnych samochodów osobowych z benzyną oraz z lub bez chłodzeniem powietrza doładowującego.
Szczególnie zalecany w przypadku długich przerw między wymianami oleju i dla wymagających silników o dużej obciążalności.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.